Model produkowany był we Włoszech w latach 1994-1999. Był to dwumiejscowy kabriolet opracowany wraz z Pinifariną. Silnik jakiego użyto do F355 to 40 zaworowe V8 osiągający moc 375 koni mechanicznych. W celu wytrzymałości do produkcji zastosowano tytanowe korbowody. Wyposażony w aktywne amortyzatory Bilsteina, a każdy z nich sterowany jest elektronicznie. Silnik zamontowany był centralnie i wyposażony w cztery wałki rozrządu, oraz 6 stopniową manualną skrzynię biegów. Wnętrze pojazdu jest to pomieszanie nowoczesności ze stylem retro. Dzięki gładkiemu i opracowanemu starannie kształtowi podwozia ten model cechuje się doskonałym współczynnikiem oporu czołowego. Aby zrekompensować straty w sztywności konstrukcji w kabriolecie zastosowano wzmocnienie podwozia. Koła były wykonane ze stopu magnezowego a w celu poprawy osiągów zastosowano 18 calowe felgi wraz z nisko profilowanymi oponami.
Zostaw komentarz
Musisz być zalogowany żeby móc komentować.