Po ustaleniu terminu i pojawieniu się kupującego umożliwmy mu dokładne zapoznanie się z naszym pojazdem. Pokażmy mu wcześniej wspomniane wady i zalety. Jeżeli telefonicznie zgodziliśmy się na wizytę u mechanika lub w ASO trzymajmy się tego i nie wycofujmy wcześniej złożonych deklaracji. Nie narzucajmy klientowi jakiegoś warsztatu. Niech klient sam sobie wybierze. W sytuacji kiedy klient jest z daleka możemy zaproponować mu kilka warsztatów ale żadnego nie polecajmy. Ponieważ kupujący może nie znać naszej okolicy możemy zaproponować mu jazdę próbną w mniej uczęszczanym miejscu, by kupujący sam mógł się przekonać o zaletach naszego samochodu. Pamiętajmy o zasadzie że to my musimy zaprezentować nasz produkt z jak najlepszej strony, nie pomijając przy tym słabszych stron. Wykrycie poważniejszych usterek przez kupującego może zakończyć spotkanie i pozostawić niesmak po obu stronach. Wiadomo, że trzeba traktować potencjalnego klienta z należytym szacunkiem, lecz też nie możemy sobie pozwolić na narzucenie dowodzenia po jego stronie.
Zostaw komentarz
Musisz być zalogowany żeby móc komentować.