Produkowany od 1995 roku i będący bezpośrednim następcą Fiata Tipo. Bravo produkowany wyłącznie w wersji 3 drzwiowej a Brava w wersji 5 drzwiowej.
Produkowane zarówno we Włoszech jak i w Polsce w latach 1996-2000, lecz w Polsce produkcja odbywała się wyłącznie z gotowych elementów.
Samochód z przeznaczeniem bardziej do użytku miejskiego niż na dalekie trasy. Średniej jakości wykonanie wnętrza oraz wytrzymałość sprawiło iż użytkownicy nie przywiązywali się zbytnio do tego modelu.
I generacja Fiata Bravo nie była udaną konstrukcją ze względu na awaryjne silniki 1,4 cierpiący na uszkodzenia wałków rozrządu, a w modelach z silnikami 1.2 sterowniki silnika Bosha.
W II generacji użyto już płytę podłogową z Fiata Stilo.
Największymi bolączkami Fiata było zawieszenie, którego remont trzeba było wykonywać co 10-15 tysięcy kilometrów, oraz częste awarie komputera pokładowego.
Zostaw komentarz
Musisz być zalogowany żeby móc komentować.