Produkowany w latach 1990-2005. Stanowił bezpośrednią konkurencję dla ferrari i był opracowany przez inżynierów Hondy. Zaletą tego samochodu była jego łatwość prowadzenia i szybkiej adaptacji przez użytkowników. Cała konstrukcja była wykonana wyłącznie z lekkich stopów. Użyty został silnik 3 litrowy Vteca z czterema wałkami rozrządu o mocy 274 koni mechanicznych. Silnik zamontowany został centralnie a środek ciężkości jest lekko przesunięty do tyłu. Układ kierowniczy był wspomagany elektronicznie ale wraz ze wzrostem prędkości malał i przy osiąganiu prędkości maksymalnych wyłączał się. Zastosowany kadłub samochodu był zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwiał kierowcy możliwość obserwacji na poziomie 312 stopni. Tłumienie dźwięków silnika zapewnia podwójna szyba oddzielająca komorę silnika od wnętrza.
Zostaw komentarz
Musisz być zalogowany żeby móc komentować.